Extra €7,50 tegoed. Technisch probleem

  • 25 February 2020
  • 7 reacties
  • 178 keer bekeken

Een maand geleden heb ik ook geprobeerd om mijn €7,50 extra tegoed te activeren. Ik kreeg toen de melding:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

 

Nu een maand later krijg ik nog steeds die melding.

Via de klantenservice kunnen ze mij ook niet helpen. Ik wordt geadviseerd om bij een Primera winkel een beltegoed bon te kopen en te proberen of die wel geactiveerd kan worden.

 

Maar dan is mijn €7,50 toch nog steeds niet geactiveerd?

Hopelijk lukt het via deze weg om wel goed geholpen te worden.

Bij voorbaat dank.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Delf 

Heb je de drie stappen op deze pagina Extra tegoed aanvragen ←(klik voor details) allemaal uitgevoerd ?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Klopt. Na het invullen en verzenden van dat formulier krijg ik in rode letters de melding: 

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Reputatie 7
Badge +21

Zet dan je pers. gegevens (privé) in je KPN forum profiel, dan kan een KPN moderator dit bekijken. Zet jouw 06-nummer en simkaartnummer daar in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Staat er in. Hopelijk wil een KPN moderator mij hier verder mee helpen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Delf. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om het mobiele nummer te registreren en jouw extra tegoed aan te vragen. Ik zie dat @RBxx de drie stappen al heeft uitgelegd. Bij welke stap kom je niet verder? Heb je al een KPN ID aangemaakt en lukt het niet om jouw mobiele nummer daaraan te koppelen? Zo ja, probeer het dan eens in een andere internetbrowser. We horen graag van je!

Bedankt.

KPN ID is aangemaakt, mobiele nummer is er ook aan gekoppeld.

Ik heb 2 webbrowsers geprobeerd op 2 verschillende computers en op mijn telefoon (5x totaal).

Overal dezelfde foutmelding:

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens. Zie PrtScn hieronder

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor deze printscreen. Vreemd dat je dit te zien kriigt. Ik heb hier niet gelijk een antwoord op en heb deze vraag intern doorgezet. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.