Beantwoord

extra beltegoed

  • 9 August 2020
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Een nieuwe prepaid simkaart aangeschaft , na registratie in mijn kpn zou ik 7,50 extra beltegoed krijgen dit is tot op heden niet gebeurd . Voor de goede orde ik heb *101#  en *107# gebeld  maar nergens 7,50 te vinden . Ik lees hier vragen of opmerkingen van mensen van 5 jaar geleden dat ze toen ook al niet hun 7,50 kregen blijkbaar heeft kpn niet zoveel geleerd want het gaat nu nog steeds niet goed

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 August 2020, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rob1965 ,

Ik heb je bericht gelezen, maar ik post hieronder voor de zekerheid toch nog maar even de hele procedure. 

 

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @rob1965 Welkom hier! Bedankt voor je topic. 
Noordzee geeft al een mooie uitleg over hoe je de 7,50 euro beltegoed regelt. 
Lang verhaal kort: 
Na activatie van de simkaart ontvang je €2,50 beltegoed
Na registratie van het product in MijnKPN ontvang je de €7,50 beltegoed. 

Als dit bij jou niet is gebeurd, dan kijk ik graag met je mee en maak ik het voor je in orde. Misschien zien we iets over het hoofd of gaat er gewoon iets mis. 

Kun je mij voorzien van het 06-nummer waar het om gaat? Je kan deze invullen in de profiel. De vakjes waar 'privé’ achter staat zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. 
Plaats een reactie als je je profiel hebt ingevuld, dan krijg ik er een melding van! :blush:

Reputatie 7
Badge +21

Stap 3 is voor velen wat moeilijk te vinden, het staat er wat onopvallend.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje hieronder.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rob1965 ,

Ik heb je bericht gelezen, maar ik post hieronder voor de zekerheid toch nog maar even de hele procedure. 

 

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

@rob1965 

Is het aanvragen van het extra beltegoed nu al gelukt? 

Reputatie 7
Badge +24

@rob1965

Reageer