Vraag

Extra beltegoed 7,50 niet ontvangen.

  • 31 March 2021
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo.

 

Ik heb al een 2 weken nu de sim kaart van kpn. Ik heb het extra tegoed aan gevraagd maar niet ontvangen. Tevens is die 5 euro tegoed die je krijgt als je een tegoed koopt van 10 euro ook niet bij geschreven. In de app staat alles goed zoals het moest in de beschrijving. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @J kruistum, uit je bericht begrijp ik dat je alle stappen beschreven op de website hebt doorlopen? Ik wil dan graag eens voor je kijken wat hier dan aan de hand is. Zou je jouw 06 nummer in het forumprofiel willen vermelden en mij een seintje willen geven?

Hoi

 

Het telefoonnummer staat er bij.

 

Hoop dat we het kunnen oplossen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van je 06-nummer. Als ik jouw nummer op zoek, zie ik geen gegevens zoals die gevraagd worden bij het formulier voor die extra €7,50. Ik wil je toch vragen om nog een keer alle stappen beschreven op de website te volgen. Ik heb nog even stap 3 hieronder extra uitgelicht:

Stap 3 Aanvragen extra tegoed

  1. Klik op Prepaid om het extra tegoed te ontvangen
  2. Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging
  3. Let op: het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien

Bij punt 2 klik je op "hier", dan krijg je een formulier om in te vullen.
Zie jij dit ook zoals op het plaatje?

d9146c25-a114-41f7-a547-c08b1bb398a2.png