Beantwoord

extra beltegoed na aanschaf sim

  • 25 February 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb een nieuwe sim kaart en na registratie bij kon zou ik 7, 50 extra beltegoed krijgen maar ik heb nog steeds niets ontvangen

 

icon

Beste antwoord door RBxx 25 February 2020, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Droopydrie3 

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Droopydrie3 welkom op het forum! Hebben de stappen die @RBxx noemde je vraag beantwoord?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!