Vraag

Extra beltegoed niet ontvangen

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Een aantal weken geleden hebben wij een prepaid SIM kaart gekocht. Ik heb een KPN ID aangemaakt, dit nummer geregistreerd en de extra 7,50 euro aan beltegoed aangevraagd. Het tegoed is echter nooit bij geschreven. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden dat ik kan bellen om iemand te spreken, daarom maar via deze weg. Welke route moet ik nemen om het tegoed bijgeschreven te krijgen? Bedankt...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @LJ1980  Je kan KPN bellen op 0800 0402 (gratis nummer).

Heb je alle drie stappen uitgevoerd, die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Hoe zie ik het extra tegoed terug?

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Bedankt voor uw reactie. Echter heb ik dat nummer gebeld en krijg ik enkel een geautomatiseerd systeem waarin ik mijn vraag kan inspreken. Vervolgens krijg ik een bericht met een link naar een webpagina betreft opwaarderen beltegoed. Het is vooralsnog volstrekt onmogelijk gebleken om een persoon aan de lijn te krijgen. Het formulier heb ik reeds eerder doorlopen (week of drie geleden) Alle benodigde stappen doorlopen maar nooit iets bij geschreven gekregen. Ik ben juist naar KPN gegaan vanwege eerdere ervaringen bij Lyca. Het is er niet veel beter op geworden. Daarom opnieuw mijn vraag. Hoe kan ik een persoon aan de lijn krijgen ipv een computer die mij enkel doorverwijst naar een web pagina?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @LJ1980 , zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”, dan kom je bij een persoon terecht. Als het druk is, dan kom je mogelijk in een wachtrij.