Beantwoord

Extra beltegoed prepaid

  • 6 February 2021
  • 5 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn prepaid kaart geactiveerd en ik heb de aanvraag voor het extra beltegoed gedaan. Ik zie  op “mijn KPN” dat het extra beltegoed niet is bijgeschreven. Hoe kan ik dit regelen? Mvrgr Gerrit

de kaart zit overigens in een gps tracker dus ik kan het tegoed niet anders dan via “mijn KPN” opvragen

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 February 2021, 22:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo, ik heb een prepaid kaart gekocht. En ik heb de aanvraag gedaan voor het extra beltegoed na registratie. Ik zie op “mijn KPN” dat het extra beltegoed nog niet is bijgeschreven. Hoe kan ik dit alsnog regelen? Mvrgr, Gerrit

Deze kaart zit overigens in een gps tracker. Ik kan dus niet rechtstreeks het beltegoed opvragen 

*Admin: samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gerrit52525252 ,

Bij stap 3 (hieronder) zie je hoe je het extra beltegoed kunt opvragen/terugzien: 

 

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

 

Reputatie 7
Badge +21

Voor de visueel ingestelden hier nog een plaatje van stap 3

 

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Reputatie 7
Badge +21

@Gerrit52525252 Pas trouwens wel op met de houdbaarheid van het tegoed en het nummer !

Op deze pagina https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm bij de Veelgestelde vragen staat het volgende:

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen). Bellen/sms’en naar gratis nummers en het ontvangen van gesprekken en sms-jes vallen hier niet onder.

Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.

Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan ben je het tegoed en het nummer kwijt!

Dank Ruud,

Waar jij het "handje” hebt geplaatst is bij mij niet mogelijk. In dit scherm heb ik zelf geen balk. Ik kan alleen in de rechterkolom een keuze maken voor het gratis beltegoed aanvragen.
En via deze weg heb ik de aanvraag gedaan.

Mvrgr, Gerrit