Beantwoord

Extra beltegoed registratie bij KPN door ex Telfort prepaidklant

  • 30 June 2019
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Na automatisch overgezet te zijn van telfort prepaid naar kpn prepaid een kpnaccount aangemaakt. Ik zou volgens de mededeling 7,50 extra beltegoed eenmailg kunnen krijgen als ik mijn gegevens aanvul. Dat gedaan volgens de procedure, maar na een week wachten: niets bijgeschreven. Nogmaals gedaan, weer niet gelukt. Livechat gestart bij KPN (26-6): volgens Larissa had ik recht op 7,50 beltegoed, maar volg de procedure. Had ik al 3x gedaan, maar wat gaat KPN nu doen om het op te lossen? Zij kon het niet, dan zou ik moeten bellen met 0800-0402. Dan nu maar eens via het Forum: waarom lukt het niet?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 July 2019, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Als je ooit het 'vijfje' van Telfort hebt gekregen dan kom je niet in aanmerking voor de € 7,50.
Als dit zo is, waarom kan iemand van KPN mij dat niet duidelijk melden? Het zou fijn zijn als dit voor al die ex- telfort- prepaid -klanten duidelijk wordt. We krijgen het aanbod van 7,50 euro extra beltegoed bij aanvullen gegevens én nergens in de voorwaarden staat ook maar iets over een vijfje van Telfort. We zijn toch nieuwe klant van KPN?
Er wordt verwacht dat je een beetje zelf zaken zoekt zoals dit topic waar genoemd wordt van het vijfje.
https://forum.kpn.com/prepaid-16/van-telfort-prepaid-naar-kpn-prepaid-474674

Ik ben met je eens dat het niet heel duidelijk wordt vermeld dat is een gemiste kans nu komt het over als blij maken met een dode mus. Dat de helpdesk je niet goed kon informeren is ook heel kwalijk.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, avaniep, bij KPN en hier op het forum! Het klopt wat Galdor zegt. Zoals ook in het topic van mijn collega Paul staat kom je niet in aanmerking voor de registratiebonus als je eerder al het Telfortvijfje hebt gekregen. Die informatie is voor de overige collega's ook beschikbaar, maar het kan zijn dat je net iemand trof die dit gemist heeft, sorry daarvoor.