Beantwoord

Extra bonustegoed, nummer wordt niet herkend

  • 20 juni 2015
  • 5 reacties
  • 408 keer bekeken

ik heb pas een nieuwe simkaart in mn telefoon met een nieuw nummer.

ik heb 2,50 prepaid gekregen toen mn simkaart geactiveerd is,

maar nu wil ik de 7,50 ook krijgen dus ik voer mn nummer en simkaart code in

maar dan zegt hij dat het nummer geen nummer van kpn is, hoe los ik dit op?

gr. patrick

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 21 juni 2015, 12:23

Hoi Patrick, 

Dank voor je gegevens. Zojuist heb ik het extra beltegoed handmatig verwerkt. Binnen 4 uur moet dit ook zichtbaar zijn voor jou. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Is de simkaart geactiveerd door te bellen, of smsen?

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Hoi , 

Welkom op het forum van KPN. Je dient inderdaad eerst je simkaart te activeren, zoals Robin zegt. Als je dat hebt gedaan en je loopt nog steeds tegen problemen aan, wil je me dan een privébericht toesturen? Graag ontvang ik dan je 06-nummer en je simkaartnummer en dan kijk ik ernaar voor je hoe dit opgelost kan worden 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Patrick, 

Dank voor je gegevens. Zojuist heb ik het extra beltegoed handmatig verwerkt. Binnen 4 uur moet dit ook zichtbaar zijn voor jou. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Sorry, ik zie nog steeds geen bonus tegoed
Heb *101# ingetypt en krijg nog steeds geen 7.50 erop
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je bonus beltegoed staat onder *107#. Je gewone beltegoed staat onder *101#

Robin

Reageer