Beantwoord

Extra prepaid tegoed €7,50 niet ontvangen

  • 10 March 2021
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem, 2,50 direct en opwaarderen werkt ook maar die 7,50 niet. Ook niet als ik alles volg om het aan te vragen.

 

hebben meer mensen hier last van? Wat is de oplossing?

*Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 11 March 2021, 21:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @Jerome233, goed dat je contact met ons opneemt! Je kunt de extra € 7,50 van je gratis tegoed aanvragen via MijnKPN. Heb je nog geen MijnKPN account? Maak dan eerst een KPN ID aan. Vervolgens koppel je jouw prepaid product door op ‘Product toevoegen’ te klikken. Je ontvangt dan een SMS. Wanneer dit gelukt is, kan je verder met het extra tegoed aanvragen.

Ik begrijp uit jouw bericht dat het jou niet lukt om het extra tegoed toe te schrijven. Kan je aangeven waar het misgaat? Ik kijk ook graag even met je mee. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Dank, het is gelukt met de laatste link voor het aanvragen van het extra tegoed!

groet,

jeroen.