Beantwoord

Extra tegoed

  • 25 October 2019
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb net een extra bundel van 1000 mb gekocht maar over 6 dagen komen me eigen mbs weer binnen maar nu staat er dat ik 31 dagen moet doen met 1000 mb. Krijg ik dan eerst me eigen mbs weer of moet ik echt 31 dagen wachten?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 October 2019, 09:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Volgens mij staat er nergens dat je 31 dagen moet doen met die bundel.

Er staat dat die bundel 31 dagen geldig is. Je nieuwe maandelijkse databundel zal dan ook gewoon direct beschikbaar komen.

 

Wel is de vraag of je eerst de MB's van de extra databundel op maakt, of dat het verbruik over zes dagen gewoon weer van je nieuwe maandelijkse databundel af gaat.

Ik hoop het eerste, maar het antwoord moet maar door een KPN moderator gegeven worden.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Dude0321. Welkom op het KPN Forum! Het klopt dat je nieuwe maandelijkse bundel op de eerste van de maand weer wordt aangevuld. Wanneer je nog MB's uit je eigen abonnement hebt, dan maak je deze eerst op voordat je weer aan de Extra Bundel begint. Extra bundels zijn 31 dagen geldig. 

Reputatie 7

Wanneer je nog MB's uit je eigen abonnement hebt, dan maak je deze eerst op voordat je weer aan de Extra Bundel begint.

En dat is zo ontzettend jammer. Dat betekent feitelijk dat die 1000MB voor de komende zes dagen is en daarna wordt deze niet meer gebruikt tot de MB's uit het eigen abonnement weer op zijn. 

Klopt mijn beredenering?

Reputatie 7

Wanneer je nog MB's uit je eigen abonnement hebt, dan maak je deze eerst op voordat je weer aan de Extra Bundel begint. 

En dat is zo ontzettend jammer. Dat betekent feitelijk dat die 1000MB voor de komende zes dagen is en daarna wordt deze niet meer gebruikt tot de MB's uit het eigen abonnement weer op zijn. Maar ja, dan zijn die 31 dagen waarschijnlijk alweer voorbij.

@Vikash, Klopt mijn beredenering?

Reputatie 7
Badge +21

Wanneer je nog MB's uit je eigen abonnement hebt, dan maak je deze eerst op voordat je weer aan de Extra Bundel begint. 

Dat betekent feitelijk dat die 1000MB voor de komende zes dagen is en daarna wordt deze niet meer gebruikt tot de MB's uit het eigen abonnement weer op zijn. Maar ja, dan zijn die 31 dagen waarschijnlijk alweer voorbij.

@Vikash, Klopt mijn beredenering?

Ja, dat klopt. Ik ben het met je eens dat dit erg jammer is, maar helaas werkt het zo. 

Reageer