Beantwoord

Extra tegoed aanvragen

  • 6 September 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

ik doe dit even voor een Amerikaanse vriend want heb een mobiel en prepaid voor hem gekocht en nu ingelogd met mijn eigen iPad. Maar wel met zijn e-mail en wachtwoord. Op geen manier krijg ik de 7,50 erbij ook niet via*107# of de geïnstalleerde app. U hulp graag!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 September 2019, 15:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Benny47. Wat vreemd dat je het extra tegoed niet ontvangt. Heb je een KPN ID aangemaakt en het nummer daaraan gekoppeld? Na het koppelen van het nummer kan je het extra tegoed aanvragen. Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Benny47. Wat vreemd dat je het extra tegoed niet ontvangt. Heb je een KPN ID aangemaakt en het nummer daaraan gekoppeld? Na het koppelen van het nummer kan je het extra tegoed aanvragen. Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien. Laat je mij weten of het gelukt is?
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders horen we het graag van je!

Reageer