Beantwoord

Extra tegoed bij registratie

  • 18 May 2019
  • 6 reacties
  • 411 keer bekeken

Ik heb mijn registreren KPN maar ik kregen geen extra beltgoed 7 50 euro

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 May 2019, 10:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Kalltom12345, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat de registratie helemaal gelukt is, zou je hier bericht van moeten krijgen (sms) en ook het extra tegoed. Heb je het sms'je wel gehad? Zo ja, dan kan je het extra tegoed opvragen via *107#. Het extra tegoed kan je niet gebruiken om een bundel te kopen, maar wel om mee te bellen, sms'en of internetten.

Heb je geen bericht gehad, dan kan het zijn dat de registratie nog niet helemaal goed is.

Om het een en ander te controleren heb ik in ieder geval het prepaid 06-nummer nodig. Wil je deze toevoegen bij persoonlijke opmerkingen in jouw Forum profiel? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan ga ik voor je kijken!
Ik heb nog geen extra belt goed onvang ook geen sms 750 euro dank je wel Susan voor jouw berichtje
Reputatie 7
Badge +21
Dan kijk ik graag mee waar dat tegoed blijft! Zou je jouw 06-nummer bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel kunnen noteren? Zonder gegevens kan ik namelijk niet zoveel..
Reputatie 7
Badge +21
@Kalltom12345, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?
Zory susan het is míjn gelukt 750 éxtra beltegoed doen dank je wel voor jouw bricht
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen @Kalltom12345! 🙂 Veel plezier ermee!

Reageer