Beantwoord

Extra tegoed na activatie van nieuwe simkaart

  • 13 September 2019
  • 7 reacties
  • 327 keer bekeken

Beste mevrouw/meneer,

Ik heb nieuwe sim card geactiveerd maar nooit extra tegoed gekregen. Kunt u me alsjeblieft helpen?

Bedankt.
icon

Beste antwoord door RBxx 13 September 2019, 22:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Santa13

Heb je de prepaid gekoppeld aan je KPN-ID?
Op deze pagina staat het uitgelegd: Extra tegoed aanvragen

Er zijn drie stappen:
  1. Aanmaken van een KPN ID
  2. Koppelen van product
  3. Aanvragen extra tegoed
Klik daar op iedere stap en er verschijnt uitleg (met plaatjes)
Hallo @Santa13

Heb je de prepaid gekoppeld aan je KPN-ID?
Op deze pagina staat het uitgelegd: Extra tegoed aanvragen
Er zijn drie stappen:
  1. Aanmaken van een KPN ID
  2. Koppelen van product
  3. Aanvragen extra tegoed
Klik daar op iedere stap en er verschijnt uitleg (met plaatjes)


Hey,
Ja, ik heb het gedaan. Ik heb kpn app en ik heb berichtje "SALDO" gestuur naar kpn, maar ik heb het nog steeds niet gekregen. Ikhad volgende berichtjes gekregen:

Beste klant. Uw nieuwe simkaart is geactiveerd.
Met vriendelijke groet, KPN

En darnaa nog:

Beste klant, hebt u al gebruik gemaakt van de actie 7,50 extra beltegoed na registratie? Alle nieuwe klanten ontvangen namelijk na registratie direct 7,50 euro gratis beltegoed. Met deze registratie kunnen wij u tevens via e-mail op de hoogte houden van alle nieuwe ontwikkelingen, prepaid acties en aanbiedingen. Kijk op kpn.com/tegoed voor meer informatie. Groet, KPN. Liever afmelden voor aanbiedingen per sms? Sms STOP naar 6661.

Ik weet niet of ik moest nog iets doen?

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Santa13 Je hebt dus alle drie de stappen uitgevoerd via MijnKPN ?

Let op: De €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.
Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107# kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101# om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen).

Als het niet lukt, moet je hier wachten op een reactie van een KPN moderator (binnen 1-2 dagen).
Die kan in de systemen kijken hoe het zit en waar het fout gaat.
Hoi,

Ja, volgens mij heb ik alleen drie stappen gedaan en mijn extra beltegoed is 0. Ik heb ook naar *107# gebeld.

Groet,
Santa
Reputatie 7
Badge +21
Tsja, dan wordt het hier wachten op een KPN medewerker.

Zet dan alvast je pers. gegevens in je KPN Forum profiel (alleen zichtbaar voor KPN)
met ook je 06nummer en simkaartnummer in het veld "Persoonlijke opmerkingen".
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Santa13 @RBxx legt precies uit wat je moet doen. Heb je de link die werd meegestuurd al bekeken? Je moet dus eerst een KPN ID aanmaken. Vervolgens koppel je je mobiele nummer aan je KPN ID en daarna vraag je het tegoed aan via het formulier. Heb je dat ook allemaal gedaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Santa13 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat het inmiddels is opgehelderd. Als ik toch nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer