Beantwoord

Extra tegoed niet ontvangen

  • 25 September 2019
  • 20 reacties
  • 421 keer bekeken

Ik heb mijn extra tegoed niet ontvangen van 7.50 euro

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door CeCe2 28 May 2020, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Lies71

Heb je de prepaid gekoppeld aan je KPN-ID?
Op deze pagina staat het uitgelegd: Extra tegoed aanvragen

Er zijn drie stappen:
  1. Aanmaken van een KPN ID
  2. Koppelen van product
  3. Aanvragen extra tegoed
Iedere stap wordt uitgelegd (met plaatjes)
Reputatie 7
Badge +24
Hi Lies, welkom op het forum.

Hallo @Lies71

Heb je de prepaid gekoppeld aan je KPN-ID?
Op deze pagina staat het uitgelegd: Extra tegoed aanvragen
Er zijn drie stappen:
  1. Aanmaken van een KPN ID
  2. Koppelen van product
  3. Aanvragen extra tegoed
Iedere stap wordt uitgelegd (met plaatjes)


Dit klopt helemaal, is het inmiddels gelukt?

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Lies, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Goedemiddag, 

Het wilt maar niet lukken om het extra beltegoed van €7,50 aan te vragen.

Prepaid is gekoppeld aan KPN ID. Hoe kan dit opgelost worden?


Groeten,

CeCe

Reputatie 7
Badge +24

Hi @CeCe2, welkom hier. 

Als je een nieuwe simkaart geactiveerd en gekoppeld hebt aan Mijn KPN zou dit automatisch moeten gebeuren. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen. Ik ben overgestapt van een abonnement naar prepaid met nummer behoud. Al mijn gegevens staan juist in de apps Prepaid en MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, zou je alsnog je gegevens willen invullen? En heb je het nummer in Mijn KPN wel eerst losgekoppeld en daarna opnieuw toegevoegd als prepay?

Hi Alex,

Ik heb mijn gegevens al ingevuld. Hoe/waar kan ik het nummer loskoppelen en opnieuw toevoegen?

Reputatie 7
Badge +24

Als ingelogd bent in Mijn KPN klik je bovenin op Producten. Daarna zie je op die pagina onderaan de optie om een Product te ontkoppelen. Ontkoppel daar dus je 06-nummer en voeg het daarna weer toe als Prepaid. Laat je even weten wanneer je dit hebt gedaan? 

Hi Alex,

Wat goed van je, het is gelukt :-)

Ik heb het gratis extra beltegoed meteen aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat de aanvraag wordt verwerkt?

Reputatie 7
Badge +24

Top! Officieel binnen 24 uur, maar ervaring leert dat dit veel sneller gaat. Laat het me weten mocht het morgen nog niet rond zijn.

Hi Alex,

Ik heb het gratis extra beltegoed nog niet ontvangen. Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @CeCe2 kan je het op deze manier terugvinden?

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed.

Hoe vraag ik het saldo op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen).

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex,

Ik heb het gratis extra beltegoed nog niet ontvangen. Hoe nu verder?

Dit even invullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik het voor je na. 

Hi Alex,

De vragen op dit formulier zijn hele persoonlijke vragen en vraag mij af wat de link is met de aanvraag van het gratis extra beltegoed. Trouwens ikhad al eerder het formulier ingevuld. Waarom moet ik nogmaals een formulier invullen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex,

De vragen op dit formulier zijn hele persoonlijke vragen en vraag mij af wat de link is met de aanvraag van het gratis extra beltegoed. Trouwens ikhad al eerder het formulier ingevuld. Waarom moet ik nogmaals een formulier invullen?

Die persoonlijke vragen mag je achterwege laten, in dit geval gaat het mij om je 06-nummer. Anders kan ik het niet opzoeken namelijk. :wink: Alles wat je daar invult is overigens niet openbaar. 

Ok dat is prima, het is ingevuld. Geef je mij zo weer een update?

Reputatie 7
Badge +24

Ok dat is prima, het is ingevuld. Geef je mij zo weer een update?

Zeker, zou je het nu willen nakijken? 

Hi Alex,

Het is gelukt. Dan je wel en ook voor de geweldige service :-)

Reputatie 7
Badge +24

Hi Alex,

Het is gelukt. Dan je wel en ook voor de geweldige service :-)

Kijk, dit hoor ik graag! Je weet me te vinden hier mocht het nodig zijn. 

Zonnige middag gewenst.Â