Beantwoord

Extra tegoed prepaid

  • 23 July 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo bij mijn is het te goed ook nog niet bijgeschreven na 3 dagen, kunt u dit nakijken? Gaat om nummer 06-* gr Frank

*Admin: reactie verplaatst, eigen topic aangemaakt en 06-nummer in profiel geplaatst.
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 July 2019, 19:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @TEMKO bv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als ik bij het mobiele nummer kijk, zie ik inderdaad nog niet het € 7,50 bonustegoed toegevoegd. Echter, zie ik naast het mobiele nummer ook nog geen gegevens. Om de € 7,50 te ontvangen dien je je eenmalig te registeren voor KPN ID en het nummer te koppelen in MijnKPN. Heb je deze stappen al doorlopen? Want als ik dan zou kijken zou ik in ieder geval naam en postcode + huisnummer moeten kunnen zien bij de gegevens!
Het is nu gelukt maar waarom is de internet zo traag? Ik hen een gsm met vast nummer van KPN die is veel sneller, hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +21
@TEMKO bv, top dat het alsnog gelukt is! 🙂

We hebben verschillende prepaid bundels, met verschillende snelheden. De onbeperkt online bundels zijn trager dan de bundels met een bepaald aantal GB. Bij elke bundel staat het aantal Mbit/s of Kbit/s vermeld. Dus heb je op dit moment een bundel met Kbit/s, dan kan je een volgende keer beter kiezen voor een bundel met Mbit/s (is sneller!).

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!

Reageer