Beantwoord

Financiƫle gegevens zijn niet bereikbaar voor app en browser.

  • 9 August 2019
  • 10 reacties
  • 184 keer bekeken

Badge
https://
Wanneer wordt dit opgelost? Wat is "later"? Een halfjaar? Een jaar?
Is aangekaart bij "klantenservice", maar een oplossing is er blijkbaar niet. Is een migratie van Telfort naar KPN dan zo moeilijk?
Voor de duidelijkheid: Deze melding komt op de telefoon, de tablet en de PC. Ook de app "KPN Prepaid" loopt tegen deze "dis-connectie" aan. Tegoed: 0,00 en geen bundel. En dat is verre van de werkelijkheid.
icon

Beste antwoord door Gerrit Vaassen 16 August 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19
Het zal aan mij liggen maar waar gaat dit over?
Badge
Ik had een melding van de in het bericht gekopieerd, maar die werd niet overgenomen.
De website komt al een aantal weken met de melding: "Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet ophalen, Probeer het later nog eens."
Dit bericht komt wanneer ik op MijnKPN mijn financiƫle gegevens bij wil werken, waarom gevraagd wordt.

En bij de KPN Prepaid app worden mijn tegoed en bundels nog steeds als 0,00 weergegeven. Waarschijnlijk door dezelfde oorzaak; "Kan niet bij uw gegevens".

E.e.a. is zeer waarschijnlijk een gevolg van een mislukte migratie van Telfort naar KPN.

Ik heb dit eerder aangekaart via een chat, in de KPN-winkel in Apeldoorn en bij klanten-contact, maar er gebeurt niets.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Gerrit, welkom op het forum! Heel vervelend dat je deze melding al zo lang hebt. Het gaat hier, zo begrijp ik, alleen om Prepaid? En daarmee merk je dat het in de MijnKPN niet werkt, maar ook in de app niet goed gaat. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na 🙂
Badge
Erik,
Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Maar ik ken mijn "klantnummer" voor mobiel niet. Daar heb ik mijn 06 ingevuld.
Je collega bij klanten-service kwam bij het doornemen van het probleem een voor haar onbekend scherm tegen en zag dat mijn gegevens nog onder de Telfort vlag waren geregistreerd. Zij zou een "log" (?) aanmaken. Daar heb ik niets over gehoord of gezien. Voor mij is het sindsdien radiostilte en dan rijst de vraag: "Is er nog iemand mee bezig?".
Ik hoor graag van je.

M.v.gr.
Gerrit
Reputatie 7
Badge +30
Geeft niet, Gerrit, 06-nummer is prima :)

Wat ik hier zie is dat je prima bent overgezet naar KPN. Ik zie ook de notitie van de collega, maar wat zij ervaarde, ervaar ik nu niet. Dus ik verwacht niet dat dat ook het probleem was. Wat dan in deze gevallen vaak werkt is om in te loggen op je KPN ID en dan je prepaid los te koppelen daar en hem dan opnieuw weer te koppelen. Dit doe je door, na in te loggen op de MijnKPN, te klikken op Producten bovenaan. Je krijgt dan alle producten te zien die gekoppeld zijn. Onderaan staat dan een link om een product te ontkoppelen.

Nadat je dat dan gedaan hebt, ga terug naar dezelfde pagina en kies voor 'product toevoegen' om de prepaid weer te koppelen. Je zult hetzelfde dan ook even moeten doen in de prepaid app. Ik verwacht dat daarna alles weer werkt.
Badge
Helaas op beide fronten geen verandering.
Mijn KPN: product ontkoppeld, opnieuw ingelogd, product opnieuw gekoppeld, geprobeerd mijn betalingsgegevens aan te vullen, resultaat: "wegens een technisch probleem ...."
KPN Prepaid app: gegevens verwijderd en opnieuw mijn 06 opgevoerd -> Saldo: 0,00. App verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd, 06 opgevoerd -> Saldo: 0,00

Is het een optie om mij over te zetten VAN KPN -> NAAR KPN met behoud van nummer, saldo en bundel?

Succes 😞
Reputatie 7
Badge +30
Ai, jammer dit. Goed, dan ga ik zwaarder geschut inschakelen 🙂 Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug!
Badge
RAAK.

Bedankt.

Hebben andere ex-Telforters ook baat bij dit geschut?
Want dit probleem kwam meer voor.

Groet
Reputatie 7
Badge +30
Het zou opgelost moeten zijn nu, Gerrit. Wil je nog eens proberen of je de gegevens nu wel kunt wijzigen?

Dit geschut is inderdaad ook wat we gebruiken bij andere van Telfort overgezette mensen die dit ervaren.
Badge
Erik,
Vooralsnog lijkt alles te werken. Mochten er alsnog problemen opduiken, meld ik me wel weer.
Van mij mag dit item gesloten worden.
Dank voor je inzet.

Groet