Forbidden foutmelding bij online opwaarderen

• 9 juli 2015
  • 4 reacties
  • 343 keer bekeken

Hallo,

Als ik op de kpn site mijn prepaid tegoed wil opwaarderen krijg ik de volgende melding:

Formulier Mobiel Prepaid

• Op elk moment opwaarderen
  • Op elke locatie met internet opwaarderen, ook in het buitenland
Forbidden

You don't have permission to access /WebReloadSolution/views/kpnnl/kpnnl/default/reload/nl/start.jsf on this server.

Inlognaam: 06********

Dit was voorheen HI prepaid maar is onlangs omgezet naar KPN.

Alvast bedankt voor uw reactie

Groet,

Erik

* Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy

4 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hallo, Erik. Allereerst beter geen privacy gevoelig gegevens op het forum vermelden. Zoals je (voll.) telefoonnummer. (via opties bij bericht kun je dat aanpassen: bericht bewerken)

ErikvR schreef:
Hallo,

Als ik op de kpn site mijn prepaid tegoed wil opwaarderen krijg ik de volgende melding:

Formulier Mobiel Prepaid

• Op elk moment opwaarderen
  • Op elke locatie met internet opwaarderen, ook in het buitenland
Forbidden

You don't have permission to access /WebReloadSolution/views/kpnnl/kpnnl/default/reload/nl/start.jsf on this server.

Inlognaam: 0651XXXXXX

Dit was voorheen HI prepaid maar is onlangs omgezet naar KPN.

Alvast bedankt voor uw reactie

Groet,

Erik

Ik denk zelf dat de omzetting administratief, in de systemen, nog niet volledig is doorgevoerd. Ik weet niet hoe lang je nu KPN bent, maar ik zou zeker 2 weken rekenen voordat alles volledig is doorgevoerd.

Of kom je überhaupt helemaal niet op die pagina (hier werkt ie).

Mocht er echter toch een storing zijn dan kan Webcare dat voor je uitzoeken.

Vooralsnog even beltegoed in Supermarkt, Primera of elders aanschaffen en gewoon via je telefoon opwaarderen. Dat zal zeker werken.

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Erik,

Goed dat je dit meldt, dank! Ik heb hier een melding van gemaakt om het aan te laten passen, dat kan een aantal dagen duren.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Peter,

Bedankt voor je reactie.

In de telefoon stond linksbovenin tot gisteren nog Hi. Terwijl ik op 18 mei al bericht had gekregen dat ik ben overgezet naar KPN, dat is toch meer dan twee weken geleden. Opwaardeertegoed gisteren al bij de supermarkt gehaald omdat on-line niet werkte. Na het opwaarderen staat er pas KPN in de telefoon. Betekent dat dat de overzetting nu pas werkelijk heeft plaatsgevonden?

Ik kom wel op de pagina maar hij geeft na een tijdje de foutmelding (zie screenshot)

https://

Groeten,

Erik

Hoi Cindy,

Vandaag weer geprobeerd, krijg nog steeds dezelfde melding. Heb je nog ideeen?

Groeten,

Erik

Reageer