Vraag

forward activated

• 2 januari 2018
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo,
het oude prepaidmobieltje (KPN-sim)van mijn moeder heeft nog een tegoed van 25 euro, maar bellen naar een nummer lukt niet. Zodra je een nummer kiest, vermeldt het schermpje Forward Actived. Gespreksduur 0.00. Wat is hier aan de hand en kan het ongedaan worden gemaakt?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Alextra, dat is vreemd. Is het tegoed wel gebruikt in het afgelopen half jaar? Welke mobiele telefoon gebruikt zij? Kan ze wel gebeld worden? Ik ontvang graag het 06-nummer in reactie op mijn privébericht, dan controleer ik of aan onze kant alles goed staat.
Reputatie 7
Badge +31
Als je moeder er 6 maanden niet zelf mee gebeld heeft of gesms't dan is ie geblokkeerd. Gebeld worden of sms ontvangen is niet voldoende.
Kun je nog wel bellen naar 1244 ? Dan is ie nog te 'redden' door zo snel mogelijk op te waarderen.
  • Tot 6 maanden na elk laatste gebruik blijft je telefoon werken (zélf bellen, zélf sms-en, internet gebruiken)
  • De 3 maanden daaropvolgend kun je nog gebeld worden en je nummer continueren door (weer) op te waarderen
  • Na deze periode wordt je aansluiting stopgezet. Je nummer kan niet meer teruggehaald.

Reageer