Beantwoord

Fout bij prepaid bestellen iPhone, iMac, Windows 10

  • 18 November 2019
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik probeer al 2 dagen een prepaid card van 4,99 te bestellen maar krijg steeds een foutmelding op de site. Heb het al op de iPhone, iMac, W10 machine met Iexplorer/Chrome geprobeerd maar het lukt niet. Heb gister ook al gebeld met de klantenservice maar ook dat geeft geen soelaas. Wanneer kan ik weer een normale bestelling doen ?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Lisa 20 November 2019, 17:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @EduardoM 

 

Ik heb het net ook even geprobeerd via https://mobielshop.kpn.com/mobiel/prepaid

Ik krijg op mijn Mac inderdaad dezelfde foutmelding. 

 

De andere twee acties voor 9,99 lukken wel. 

 

Reputatie 6
Badge +6

Ook op een windows apparaat kan je niet bestellen.

 

Ik moet zeggen, wat gaat KPN slordig om met de prepaid klanten zeg, je kan niet eens normaal een kaartje bestellen, de prepaid app werkt gewoon al weken niet… Komt echt allemaal amateuristisch over.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @EduardoM, Bedankt voor het melden van deze foutmelding. :thumbsup:

Vervelend dat het probleem al enige tijd speelt. We hebben het meteen opgepakt en de betreffende partij wordt aangestuurd om uit te zoeken waar het probleem vandaag komt. Zodra ik meer weer, laat ik het hier weten. 

Mocht je ondertussen nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bedankt @Noordzee voor het testen! 

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen allemaal @Noordzee , @Misja20 en @EduardoM !

We hebben reactie mogen ontvangen van de desbetreffende afdeling. Het issue zat 'm in de winkelmand en is opgelost.
Zo zien we maar weer, dat het forum een prima kanaal is om storingen te signaleren en op te pakken. Bedankt! 

Hopelijk zijn jullie hiermee geholpen. :grinning:

 

Hallo @Lisa,

De site is inderdaad weer goed in de lucht. De bestelling lukte nu wel !

Bedankt.

Reageer