Beantwoord

Fout met bestellen maandelijks bedrag?

  • 19 juli 2016
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

goeiendag ik had een fout gemaakt met het bestellen daardoor had ik een kpn prepaid 3 in 1 gekocht

mijn vraag is ik heb nu mijn sim kaart binnen maar krijg ik geen maandelijkse kosten als ik de sim kaart niet actieveer?
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 juli 2016, 09:13

Hoi @Walter112, welkom op het forum! je hebt dus per ongeluk een nieuwe prepaid simkaart besteld?

Dat kan geen kwaad hoor afgezien van de eenmalige betaling. Het voordeel aan prepaid is dat je geen vaste maandelijkse kosten hebt.

Als je liever een (sim-only) abonnement wilt bestellen kan dat via deze pagina .

Is je vraag zo beantwoord?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Walter112, welkom op het forum! je hebt dus per ongeluk een nieuwe prepaid simkaart besteld?

Dat kan geen kwaad hoor afgezien van de eenmalige betaling. Het voordeel aan prepaid is dat je geen vaste maandelijkse kosten hebt.

Als je liever een (sim-only) abonnement wilt bestellen kan dat via deze pagina .

Is je vraag zo beantwoord?

Reageer