Beantwoord

Foutcode #0613

• 28 januari 2018
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi hoi,

Mijn KPN Onbeperkt Online bundel is afgelopen Vrijdag afgelopen en ik probeer hem al twee dagen opnieuw te bestellen omdat hij zonder reden niet automatisch aangaat.
Dit is me al eens overkomen waardoor ik toen al mijn beltegoed kwijt was.

Datzelfde wil ik niet weer dus staan nu mijn mobiele gegevens uit.

Graag zou ik dit wel opgelost zien omdat ik via mijn mobiele internet afhankelijk ben om bereikbaar te zijn als ik onderweg van en naar mijn studie ben.

Groetjes,

Danique.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 2 februari 2018, 11:32

Hoi Danique, welkom op het forum! Balen dat je de Onbeperkt Online bundel niet opnieuw kon aanzetten. 😞 Ik heb je gegevens er nu bijgepakt en zie dat deze bundel vanaf gistermiddag weer actief is. 🙂 Werkt alles nu naar behoren?

Mijn excuses voor het ontstane ongemak!
Hoi Danique, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga ervan uit dat alles nu weer werkt zoals het hoort!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Danique, welkom op het forum! Balen dat je de Onbeperkt Online bundel niet opnieuw kon aanzetten. 😞 Ik heb je gegevens er nu bijgepakt en zie dat deze bundel vanaf gistermiddag weer actief is. 🙂 Werkt alles nu naar behoren?

Reputatie 7
Badge +22

Hoi Danique, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga ervan uit dat alles nu weer werkt zoals het hoort!

Reageer