Foutcode 52094 bij opwaarderen

  • 8 August 2020
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Ook foutmelding 52094 bij opwaarderen, 3x helpdesk gebeld maar kennen het probleem allemaal niet. En hebben ook geen oplossing. Toch raar als ik alle klachten lees ben ik niet de enige. Klacht door gestuurd naar andere afdeling, maar konden niet vermelden hoelang het kon duren. TOP SERVICE KPN

Ā 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 1

Troost je, is gebruikelijk bij KPNĀ 

iedere maand is het raak, geholpen wordt je niet. De bewuste keuze voor onbeperkt wordt je in de praktijk onmogelijk gemaakt, waarom niet gewoon openstellen!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Harold B, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat jij hier ook tegenaan loopt! Mijn excuses hiervoor. Ik heb nogmaals intern doorgegeven dat deze situatie speelt. Hopelijk komt er snel een blijvende oplossing!

Goede morgen,

ik heb deze fout code ook, wat kan ik hieraan doen?

Met dank,

Karien

Ā 

Goedenmiddag
ik heb hetzelfde probleem, ik kan geen extra GB updaten. Ik heb de app geprobeerd op iPhone, iPad en ook op de website. Ik ontvang altijd bericht foutcode 52094

Ā 

Jakob

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Karien71Ā en @jakob_iceland, welkom! Ik heb inmiddels begrepen dat je tegen deze foutcode aan kunt lopen als je te snel probeert om de 1 GB bundel aan te vragen. Dit wordt dan handmatig door ons verwerkt, maar dat kan, op werkdagen, maximaal 4 uur duren. Tip is dat als je de bundel aanvraagt, dat je wacht op de bevestigingĀ vanuit KPN. Dat kan enkele minuten duren.

OK, ik zal er op letten, dankjewel!

Ā