Beantwoord

Foutmelding #0613

• 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb zojuist €10 prepaid tegoed opgewaardeerd.
Toen wilde ik de kpn zorgeloos online bundel bestellen, maar dan krijg ik de hele tijd de foutmelding #0613.
Wat kan ik hier aan doen?

admin: topic naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Natasja_1 24 december 2017, 17:15

Ha @Ward306, welkom op ons Forum! Wat gek dat je na het opwaarderen van het tegoed geen bundel kan bestellen. Ik kijk graag voor je na wat er mis gaat. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gekregen, @Ward306 🙂 Ik ga ervan uit dat het gelukt is om de bundel te bestellen 🙂 Als ik je nog ergens mee kan helpen, geef dan een gil!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Ward306, welkom op ons Forum! Wat gek dat je na het opwaarderen van het tegoed geen bundel kan bestellen. Ik kijk graag voor je na wat er mis gaat. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gekregen, @Ward306 🙂 Ik ga ervan uit dat het gelukt is om de bundel te bestellen 🙂 Als ik je nog ergens mee kan helpen, geef dan een gil!

Reageer