Beantwoord

foutmelding bij registratie extra prepaidteg.

  • 14 december 2013
  • 3 reacties
  • 4411 keer bekeken

Volgens boekje nieuwe prepaidkaart geregistreerd via kpm.com/beltegoed.

Krijg een verificatiemail terug om te bevestigen als ik daar op klik krijg ik een foutmelding:

"foutmelding

aan je verzoek kan niet worden voldaan

mogelijke oorzaken zijn:

- je aanvraag wordt verwerkt

- op dit mobiel nummer is al extra beltegoed aangevraagd

- je hebt niet de link gebruikt vanuit de e-mail"


Graag Uw reactie.

icon

Beste antwoord door Jan-Dirk 17 december 2013, 11:52

Het probleem is inmiddels opgelost.

Dit topic kan gesloten worden.

Bekijk origineel

3 reacties

Het probleem is inmiddels opgelost.

Dit topic kan gesloten worden.

Reputatie 7
Badge +12
Fijn om te lezen dat het is opgelost, Jan-Dirk.

Op 29-10-2013 poging tot registratie nieuwe SIMkaart prepaid mobiel internet:
Na bevestiging verificatie-mail kreeg ik ook diezelfde foutmelding:

Aan je verzoek kan niet worden voldaan. Mogelijke oorzaken zijn:
Je aanvraag wordt verwerkt.
Op dit mobielnummer is al extra tegoed aangevraagd.
Je hebt niet de link gebruikt vanuit de e-mail.

Inmiddels is het bijna 2 maanden verder, ik heb het nog een paar maal geprobeerd, maar nog steeds niks...
De aanvraag is blijkbaar niet verwerkt, op dit nummer had ik nog geen extra tegoed aangevraagd, en ik heb wel degelijk de link gebruikt.
Moet ik nou weer de klantenservice bellen, of wat?

Reageer