Beantwoord

Foutmelding 'gegeven code klopt niet' bij opwaarderen

  • 12 August 2020
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Wij hebben gisteren voor mijn moeder Een smartphone geïnstalleerd. Zij had nog ouderwetse telefoon met Telfort/kpn prepaidkaart.

beltegoed was netjes ook meegegaan, maar nu wilde zij opwaarderen en heeft prepaid kaart gekocht en geprobeerd op te waarderen. Dit lukt niet. Het antwoord via de sms is, de gegeven code klopt niet. Wat gaat er niet goed?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Misja20 13 August 2020, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Probeer het is op te waarderen via de opwaardeerlijn 1244 eventueel dat het dan wel lukt?