Vraag

Geblokkeerd of opgeschort prepaid simkaart

  • 17 February 2021
  • 3 reacties
  • 1031 keer bekeken

Vandaag wilde ik het telefoonnummer van mijn SIMkaart die ik gebruik voor mijn alarmsysteem via het internet opwaarderen, echter kreeg ik te lezen dat of mijn telefoonnummer geblokkeerd was of opgeschort. Vraag is hoe ik dit kan oplossen. De Sim kaart zit in het alarmsysteem dus kan ik alleen via het internet opwaarderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Boris, welkom hier. 

De vraag is of deze simkaart volledig is opgeheven. Dit gebeurt wanneer je zelf helemaal geen gebruik hebt gemaakt van de sim voor meet dan 6 maanden. Bellen/sms’en/internetten. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Gaag ook het 06-nummer noteren. 
 

Hoi Alex, in heb in mijn profiel het mobiele telefoonnummer weergegeven. Als het mogelijk is om dit nummer te deblokkeren, dan kan ik het nummer online weer opwaarderen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Boris, ik ben bang dat dit helaas niet zal lukken. Dit nummer is sinds eind november in zijn geheel opgegeven en in quarantaine geplaatst, 6 maanden na deze datum zal het nummer weer aan nieuwe klanten van providers worden uitgegeven. 

De enige optie die je hebt is om een nieuwe prepaid kaart te kopen en die verder te gebruiken, dat wordt wel een nieuw 06-nummer.Â