Beantwoord

Geblokkeerd om administratieve reden

  • 8 February 2021
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

KPN om administratieve reden mobiel geblokkeerd

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 February 2021, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ewold, welkom op het forum! Als jouw prepaid om administratieve redenen geblokkeerd is, dan is dat over het algemeen omdat er al te lang geen gebruik van is gemaakt. Je hebt daar dan ook per sms bericht van gekregen. Als je al 6 maanden geen gebruikt meer hebt gemaakt, dan zijn nummer en tegoed nu geblokkeerd. Je hebt dan nog 90 dagen de tijd om het te deblokkeren door je tegoed op te waarderen. Als dat ook niet meer lukt, dan is die 90 dagen periode waarschijnlijk ook al voorbij.