Beantwoord

Geen beltegoed erbij geschreven

• 21 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 178 keer bekeken

Hallo, kpn
Heb vorige week mij geregistreed bij kpn.
Dat is nu 5 dagen geleden.
Heb ook gecontroleerd via *107# ma er staat dat ik het nog niet heb.
Probeer ik me weer te registreren dan staat dat het verwerkt is.
Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 oktober 2015, 09:44

Goedemorgen Stefano,

Het tegoed stond er inderdaad nog niet op! Ik heb deze nu alsnog toegevoegd voor je. Is er verder nog iets wat ik kan doen?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ,

Welkom! Goed dat je je vraag op ons forum stelt. Heel raar dat je de melding krijgt dat het al verwerkt is, terwijl het tegoed nog niet bijgeschreven staat! Ik stuur je zo een privébericht met wat vragen. Wil je daarop reageren? Ik ga dan voor je kijken wat er aan de hand is en wanneer nodig het tegoed toekennen. 

Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen Stefano,

Het tegoed stond er inderdaad nog niet op! Ik heb deze nu alsnog toegevoegd voor je. Is er verder nog iets wat ik kan doen?

Beste Marcia
Jaahh ik heb nog een vraag,
Wat kan ik nou met het beltegoed kan ik er ook bundels mee kopen? Het staat niet bij mijn gewonen tegoed.
Graag hoor ik van u
Groetjes Stefano Kupers
Reputatie 7
Badge +28
Zoals je hier kunt zien, kan je dat tegoed alleen gebruiken voor regulier bel-/sms- en internetverkeer. Voor de rest zou je echt even moeten opwaarderen. 

Hallo,

Helaas heb ik hetzelfde probleem als Stefanokupers.

Ik heb een week geleden het extra tegoed aangevraagd door mijn nieuwe nummer te registreren op kpn.com. Gisteren (26-10-2015) kreeg ik een SMS-bericht waarin het volgende stond:

De 7,50 euro extra beltegoed van uw aanmelding op kpn.com is nu bijgeschreven. Saldo bekijken van dit beltegoed? Toets *107# beltoets. Mvg, KPN.

Het nummer *107# heb ik al een aantal keer na het smsje ingetoetst, maar helaas staat het tegoed er nog niet op.

Graag een oplossing.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +28
Beste ,

Welkom! Heel vreemd dat je eerst een goedkeuring krijgt en het er vervolgens niet in staat! Ik zal jou zo ook een privébericht sturen, zodat ik het na kan kijken. Wil je daarop reageren? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ,

Bedankt voor je privébericht! Ik zie inderdaad dat je wel geregistreerd bent, maar dat het tegoed nog niet was toegekend. Dat heb ik bij dezen alsnog gedaan en kan je via *107# opvragen. Ik wens je een fijn weekend!

Reageer