Geen beltegoed ontvangen na betaling

  • 18 June 2022
  • 7 reacties
  • 55 keer bekeken

Heb van de week opgewaardeerd maar geen saldo r bij gekregen. Wel is t van mijn rekening afgegaan. Was wo of Do. Heb vervolgens nog een keer 10 euro gekocht dit ging wel goed. Kunnen jullie de 10 euro nog storten aub.

Vriendelijke groeten,

 

Herman Crezee

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Herman Dalfsen, welkom bij ons op het forum. Als het van je rekening af is gegaan verwacht je ook dat het bijgeschreven wordt natuurlijk. Ik kan er nog niet meer overzien doordat er geen gegevens op je forumprofiel staan. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van het 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Dan kan ik met je meekijken.

Volgens mij staat t nummer r bij .06********

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7

Dank je voor het nummer @Herman Dalfsen, we hebben 'm uit je reactie gehaald i.v.m. privacy. Als je gegevens met ons wilt delen kan je dat doen via je profiel, daar zijn ze alleen voor jou en moderators te zien. Daar zie ik het nummer ook staat, maar het simkaartnummer mis ik daarbij nog. Die heb ik ook nodig voordat ik voor je kan kijken. Kan je die nog aan je profiel toevoegen?

Heb je 't beltegoed aangeschaft via kpn zelf?

Dus: http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Of via een andere partij / site?

Ja via de website kpn

Heb daarna nog een keer opgewaardeerd die kwam wel door.

Dan moet het in de systemen zijn terug te vinden. Je hebt de gegevens die Jasper vraagt ingevuld (kan bv bij Pers. Opm)?

Dank je voor het nummer @Herman Dalfsen, we hebben 'm uit je reactie gehaald i.v.m. privacy. Als je gegevens met ons wilt delen kan je dat doen via je profiel, daar zijn ze alleen voor jou en moderators te zien. Daar zie ik het nummer ook staat, maar het simkaartnummer mis ik daarbij nog. Die heb ik ook nodig voordat ik voor je kan kijken. Kan je die nog aan je profiel toevoegen?

 

Reputatie 7

Dan moet ik iets kunnen zien inderdaad. Het gevraagde simkaartnummer zie ik nog niet op je forumprofiel staan @Herman Dalfsen. Kan je die daar nog toevoegen? Zonder dat nummer kan ik niet met je meekijken.