Geen bereik

Beste mensen van kpn,

ik heb al een paar dagen geen bereik met mijn telefoon. Ik kan niemand bellen of 

gebeld worden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hallo,

Zou je de plaats waar je woont willen delen? Dan kunnen ook "gewone" klanten je helpen. En je helpt hier mensen mee die zoeken op basis van "storing [plaatsnaam]"

Als je dit niet wilt is dat ook goed, dan zal een KPN Medewerker de gegevens binnenkort via privébericht vragen.

Robin
3615**Westbroek

Admin: gegevens aangepast omwille van privacy. 

Reputatie 7
Badge +29
Hallo,

Ken je het Bert Bospad? Op de T-spitsing met de Kerk dijk staat een zendmast.

Als je redelijk dicht in de buurt van de mast bent, heb je dan wel bereik? Heb je gezinsleden met KPN?

Je hebt Prepaid? Is deze nog wel geldig? Na 6 maanden niet bellen/SMSen wordt deze geblokkeerd.

Je zou eventueel een storing kunnen melden via 0800-0105, of hier even wachten op KPN WebCare die je volgende week (of morgen) kan helpen.

Robin
Nee ook geen bereik. Een nee ook geen andere gezins leden.En toen HI  KPN werd stond er dat je niet meer voor een bepaalde datum moest opwaarderen, en er stond ook geen datum bij het saldo. En anders waren er nog geen zes maanden om. En dan zou je van tevoren wel een sms'je hebben gehad neem ik aan?

Reputatie 7
Badge +29
Hallo,

Dit zou ik helaas niet weten, ik SMS of bel best vaak met m'n prepaid.
Een KPN Medewerker kan dit voor je nakijken.

Heb je je telefoon dringend nodig? Dan kan je het best de KS bellen. Anders zou ik wachten op WebCare.

Robin
Nee het duurt al een paar dagen dus nog even langer wachten maakt ook niet uit.

Maar bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +22
; welkom op het forum van KPN! Wat lastig dat je ineens niet meer bereikbaar bent. Ik wil graag voor je nakijken waar het aan ligt en hiervoor heb ik wat extra gegevens van je nodig. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Dan ga ik ermee aan de slag voor je. Ik zie je gegevens graag tegemoet. 

; dank voor het meedenken en je antwoorden! 
Reputatie 7
Badge +22
; je 06-nummer heb ik ontvangen. Is het nog gelukt met je simkaart en je simkaartnummer? Als je deze nog toe wilt sturen, dan kan ik je verder helpen 🙂
Ik ga vanavond naar een KPN winkel, kijken of zij hem er uit kunnen halen 🙂

Reageer