Zou je de plaats waar je woont willen delen? Dan kunnen ook "gewone" klanten je helpen. En je helpt hier mensen mee die zoeken op basis van "storing [plaatsnaam]"
Als je dit niet wilt is dat ook goed, dan zal een KPN Medewerker de gegevens binnenkort via privébericht vragen.
Nee ook geen bereik. Een nee ook geen andere gezins leden.En toen HI KPN werd stond er dat je niet meer voor een bepaalde datum moest opwaarderen, en er stond ook geen datum bij het saldo. En anders waren er nog geen zes maanden om. En dan zou je van tevoren wel een sms'je hebben gehad neem ik aan?
; welkom op het forum van KPN! Wat lastig dat je ineens niet meer bereikbaar bent. Ik wil graag voor je nakijken waar het aan ligt en hiervoor heb ik wat extra gegevens van je nodig. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Dan ga ik ermee aan de slag voor je. Ik zie je gegevens graag tegemoet.
; je 06-nummer heb ik ontvangen. Is het nog gelukt met je simkaart en je simkaartnummer? Als je deze nog toe wilt sturen, dan kan ik je verder helpen .
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.