Beantwoord

Geen bonustegoed ontvangen

• 28 mei 2018
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

gisteren mijn prepaid opgewaardeerd. Tevoren eerst aangemeld om de bonus te krijgen. Na opwaarderen bleek ik de bonus ( € 15,00) niet te hebben ontvangen. Hoe wordt dit opgelost ?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 28 mei 2018, 12:05

Beste @Franskia49, welkom! Ik zie dat het tegoed opwaarderen gisteren gebeurd is, terwijl de registratie voor het gebruikmaken van het bonustegoed pas vanmorgen verwerkt is. Omdat ik niet kan zien wanneer je je daadwerkelijk aangemeld hebt voor het bonustarief, zal ik €15 bonustegoed toekennen. Het staat nu in ieder geval goed, dus de volgende keer gaat het sowieso goed!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste @Franskia49, welkom! Ik zie dat het tegoed opwaarderen gisteren gebeurd is, terwijl de registratie voor het gebruikmaken van het bonustegoed pas vanmorgen verwerkt is. Omdat ik niet kan zien wanneer je je daadwerkelijk aangemeld hebt voor het bonustarief, zal ik €15 bonustegoed toekennen. Het staat nu in ieder geval goed, dus de volgende keer gaat het sowieso goed!
Voordat ik gisteravond ging opwaarderen heb ik me geregistreerd voor het bonustegoed. Ik had op dat moment geen beltegoed meer (€0,01) en kennelijk is er daardoor iets mis gegaan. Daarom heb ik vanmorgen nog eens gekeken en geprobeerd e.e.a. in te stellen, maar dit lukte niet. Ik zie dat het n.a.v. mijn bericht nu geregeld is. Bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Geen probleem hoor. Fijn dat we het zo op hebben kunnen lossen!

Reageer