Beantwoord

Geen bonustegoed ontvangen

  • 10 April 2020
  • 15 reacties
  • 314 keer bekeken

Goedendag, zojuist €40,- beltegoed via de KPN Prepaid app opgewaardeerd, echter geen Bonustegoed ontvangen. Bij instellingen staat echter het tarief ingesteld op KPN prepaid bonus tarief. Wat is hier misgegaan?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 April 2020, 19:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedendag, zojuist €40,- beltegoed via de KPN Prepaid app opgewaardeerd, echter geen Bonustegoed ontvangen. Bij instellingen staat echter het tarief ingesteld op KPN prepaid bonus tarief. Wat is hier misgegaan?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Hoe heb je het bonus beltegoed op gevraagd? Dat staat namelijk niet bij het normale betaalde beltegoed.

Het bonus beltegoed kun je opvragen met de code *107#

Zie je nu wel het bonus tegoed staan?

Beste Misja,

dank voor je reactie. Zowel in de KPN prepaid app als via *107# is het bonus beltegoed helaas niet aanwezig. 
 

Groet, Leo

Goedemiddag, graag reactie op bovenstaande. Graag zou ik beschikking hebben over het bonus beltegoed. Kan dit svp alsnog geregeld worden?

Groet, Leo

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lejoos 

Betreft dit de € 7,50 extra tegoed, die je krijgt bij aanschaf van een nieuwe prepaid?

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Reputatie 6
Badge +6

Nee dat bedoelt ie niet, hij zit op het bonus tarief, bij elke opwaardering hoor je dan gratis bonus te goed te krijgen, wat hij dus niet heeft gehad.

Reputatie 7
Badge +21

OK, weer wat geleerd :wink:KPN Prepaid Bonustariefplan

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lejoos, dat komt doordat je een bedrag hoger dan 30 euro in een keer opgewaardeerd hebt. Zie de link van RBxx, Je krijgt alleen Bonustegoed bij opwaarderingen tot 30 euro. Voor volgende keer dus kleine opwaarderingen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en simkaartnummer? Dan zal ik uit coulance 30 euro bonustegoed toevoegen. Ik hoor graag van je als je jouw profiel hebt aangepast.

Goedenavond Bart, dank voor je uitleg, weer iets geleerd! Fijn als je dit alsnogzou kunnen verzorgen, ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Groet, Leo

Reputatie 7
Badge +20

Toegevoegd @Lejoos. Je kunt het tegoed opvragen onder bonustegoed. 

@Bart_Z Super, dankjewel.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. 

Ben er ook net achtergekomen dat een beltegoed opwaarderen van €40 geen bonustegoed geeft.

Waar kan dit vinden in de bonus voorwaarden? Handig als je dit van te voren weet.

Waar kan dit vinden in de bonus voorwaarden?

@Maiweg. Waar dat uitgelegd staat heeft RBxx al de link van gegeven in dit topic (heb daarom de indruk dat je het topic niet hebt doorgenomen).

KPN Prepaid Bonustariefplan.

Bonustegoed is extra beltegoed dat je ontvangt bij elke opwaardering van € 10, € 15, € 20 of € 30

Nota Bene.

Bonustegoed is niet geschikt om bundels van te kopen, noch kan het voor bellen naar het buitenland gebruikt worden.

Wel zonde. Als je 2 X € 20 had opgewaardeerd (ook € 40) had je 2 X € 15 bonustegoed gekregen (toch € 30).

Reputatie 7
Badge +20

@Maiweg, mocht hier nog iets onduidelijk over zijn, laat het dan vooral weten. 

Bedankt voor de gouden tip om snel €30 te verdienen.Heb mij niet gerealiseerd tijdens het lezen van extra beltegoed regel “elke opwaardering van € 10, € 15, € 20 of € 30” het bedrag van €40 niet vermeld staat om in aanmerking te komen voor extra gratis beltegoed.