Beantwoord

Geen extra tegoed ontvangen

• 17 september 2017
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb vandaag een prepaid kaart geactiveerd. Er staat standaard €2,50 tegoed op. Daar zou na registratie €7,50 bij komen. Bij het veld waar je eenmalig je gegevens in kunt vullen om dat tegoed te krijgen, krijg ik wel de melding dat de gegevens verwerkt zijn. En via de sms SALDO naar 1266 te sturen krijg ik wel de reactie dat er €6,13 (waarom geen 7,50?) extra bij zou moeten staan, maar bij mijn tegoed zie ik dat niet terug. Heb nu al 4x de gegevens opnieuw ingevuld. Vreemd! Tevens lees ik op het forum meer die vraag. Zie er alleen geen oplossing bij staan 😉 En nu?
icon

Beste antwoord door Maaike_ 19 september 2017, 13:04

Hallo @TriesSen, welkom op het Forum! Goed dat je deze vraag hier komt stellen, ik help je graag verder :)

Na aanschaf van een prepaid kaart dien je je inderdaad in MijnKPN te registreren om het extra (bonus) saldo van €7,50 te ontvangen. Door het woord SALDO per sms naar 1266 te sturen ontvang je een gratis sms'je met al je tegoeden. Dat dit €6,13 aangeeft, betekent dat je al saldo verbruikt hebt (aan bellen/smsen/data). Via MijnKPN kan je het bonus saldo niet inzien, daar zie je alleen het normale saldo.

Elke klant die deze- of soortgelijke vraag stelt, sturen wij een privébericht. Daarin vragen wij om details zoals 06 nummer, daarmee kunnen wij het account controleren en terugkoppeling geven. Gegevens zoals 06 nummer kan je beter niet via het openbare topic delen namelijk :)

Reageer je op mijn privébericht? Dan zoek ik het ook voor jou uit! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hallo @TriesSen, welkom op het Forum! Goed dat je deze vraag hier komt stellen, ik help je graag verder :)

Na aanschaf van een prepaid kaart dien je je inderdaad in MijnKPN te registreren om het extra (bonus) saldo van €7,50 te ontvangen. Door het woord SALDO per sms naar 1266 te sturen ontvang je een gratis sms'je met al je tegoeden. Dat dit €6,13 aangeeft, betekent dat je al saldo verbruikt hebt (aan bellen/smsen/data). Via MijnKPN kan je het bonus saldo niet inzien, daar zie je alleen het normale saldo.

Elke klant die deze- of soortgelijke vraag stelt, sturen wij een privébericht. Daarin vragen wij om details zoals 06 nummer, daarmee kunnen wij het account controleren en terugkoppeling geven. Gegevens zoals 06 nummer kan je beter niet via het openbare topic delen namelijk :)

Reageer je op mijn privébericht? Dan zoek ik het ook voor jou uit! 🙂
Reputatie 4
Elke klant die deze- of soortgelijke vraag stelt, sturen wij een privébericht. Daarin vragen wij om details zoals 06 nummer, daarmee kunnen wij het account controleren en terugkoppeling geven. Gegevens zoals 06 nummer kan je beter niet via het openbare topic delen namelijk 🙂 Reageer je op mijn privébericht? Dan zoek ik het ook voor jou uit! :)

Ik heb nog geen reactie in dit topic en in het privébericht van je ontvangen, @TriesSen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels contact hebt gehad met iemand van onze klantenservice.
Als dat niet het geval is, dan zie ik je reactie uiteraard graag tegemoet :)

Reageer