Beantwoord

Geen gratis beltegoed bijgeschreven

• 27 maart 2018
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo, ik heb net een kpn prepaid kaart binnen gekregen. Ik heb alle gegevens ingevuld, maar het gratis beltegoed wordt niet (direct) bijgeschreven. Wat gaat hier mis? Of duurt het langer en moet ik geduld hebben?
Nu kom ik er net achter dat *107# aangeeft dat het beltegoed erbij staat, maar als ik ga bellen met iemand, wordt er gezegd dat mijn beltegoed minder dan 2 euro bedraagt....Hmmmmm....
icon

Beste antwoord door Paul_ 27 maart 2018, 21:52

Hi Nanneke, ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie het bonustegoed van €7,50 wel bijgeschreven staan. Je vraagt het tegoed wel anders op dus wellicht is dat het? Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt. Ik hoor graag of het lukt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Nanneke, ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie het bonustegoed van €7,50 wel bijgeschreven staan. Je vraagt het tegoed wel anders op dus wellicht is dat het? Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt. Ik hoor graag of het lukt.
Hoi Paul, het verwarrende is dat als ik wil bellen er wordt gezegd: uw tegoed is lager dan 2 euro....
Reputatie 7
Badge +24
Ja mee eens, dat is inderdaad wel verwarrend. Nog een tip: De nieuwe app voor prepaid. Dan is het overzicht wat makkelijker denk ik.

Reageer