Beantwoord

Geen internet gehad KPN prepaid in Roemeniƫ en Denemarken

  • 16 January 2022
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1

Alles geprobeerd maar geen verbinding met internet bij terugkomst in Nederland had ik op Schiphol gelijk mijn internet terug

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 18 January 2022, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

HoiĀ @Frog, welkom op ons forum!
Dit hoort natuurlijk gewoon te werken!

Je hebt er nu natuurlijk weinig meer aan maar in het onderstaande topic kun je alles vinden over internet in het buitenland:

Als het ook daar niet mee werkt kunnen we natuurlijk altijd even met je meekijken. Vanuit het buitenland is de chat op www.kpn.com/serviceĀ (mobiel > ik heb een andere vraag en wil graag contact > chat)Ā  daar het makkelijkst voor, mits je ergens Wifi hebt natuurlijk!

Reputatie 1

Hallo Thomas, Bedankt voor je antwoord en heb er zeker wel wat aan denk ik ga namelijk binnenkort weer naar het buitenland dus dan meld ik me wel. Topic had ik al bekeken en enige wat ik nog kan bedenken is dat ik deĀ instellingen voor internetĀ er handmatig in moet zetten maar die stonden volgens mij goed

Reputatie 7
Badge +20

Als je wilt kan ik alvast even dubbelchecken of alles aan onze kant goed staat. Kun je het betreffende nummerĀ invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 1

Ok nummer in mijn profiel gezet

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik heb meteen even meegekeken en alles staat aan deze kant goed.

Reputatie 1

Dat denk ik ook en daarom begrijp ik het niet maar we gaan het zien hoop dat het werkt als ik binnenkort weer in het buitenland ben en anders contact ik je tot zover bedankt

Reputatie 1

Hallo Thomas tot vandaag werkte alles prima aangekomen in Denemarken en telefoon aangezet en er was internet . Vandaag nieuwe belbundel geactiveerd 1 keer paar berichten gehad en nu is internet weer weg. Net als vorige keer

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Frog. Thomas is er deze week niet, vandaar dat ik reageer.Ā :slight_smile: Ā Heel irritant dat het probleem toch weer terug is.Ā Het kan dus eigenlijk niet aan de instellingen liggen aangezien internet werkte. Een paar vragen:

  • Welke bundel heb je precies geactiveerd en op welke manier?
  • Heb je handmatig met een ander netwerk proberen te verbinden?
  • Heb je het toestel een keer herstart?

Ik hoor het graag!

Reputatie 1

Het gebeurde nadat ik nieuwe bundel had gekocht heb probleem opgelost door telefoon verschillende keren uit en aan te zetten en heb simkaart verwijderdĀ en terug geplaatst. En ook nog handmatig ander netwerk gekozen

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat je het probleem toch hebt kunnen oplossen!