Beste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineelGeen internet in buitenland
Ik heb een prepaid bundel van 8,99 met onbeperkt internet. Echter krijg ikgeen verbinding met internet. Wat kan ik doen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Sandra, welkom hier. Heb je wel verbinding met een buitenlands netwerk? Zou je de volgende dingen willen checken?
- Zorg dat (data)roaming aan staat in het toestel
- Controleer de APN. Dat zou 'internet' (of eventueel 'portalmmm.nl') moeten zijn
- Herstart je toestel een keer
- verbind handmatig met een ander beschikbaar netwerk (i.p.v. automatisch)
Ik hoor graag of dat werkt. Houd er ook rekening mee dat die Onbeperkt internet bundel heel traag is qua internetsnelheid.
- Zorg dat (data)roaming aan staat in het toestel
- Controleer de APN. Dat zou 'internet' (of eventueel 'portalmmm.nl') moeten zijn
- Herstart je toestel een keer
- verbind handmatig met een ander beschikbaar netwerk (i.p.v. automatisch)
Ik hoor graag of dat werkt. Houd er ook rekening mee dat die Onbeperkt internet bundel heel traag is qua internetsnelheid.
Ik heb niets meer van je gehoord @Sandra19730120 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.