Beantwoord

Geen mobiel internet in Duitsland, alleen E netwerk

  • 13 September 2021
  • 6 reacties
  • 532 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb sinds enkele maanden alleen nog maar E netwerk in Duitsland. Ik heb prepaid en neem altijd een internet + minuten bundel, daarnaast staat er ook gewoon beltegoed op de telefoon. Vroeger nooit problemen gehad, maar nu zodra ik in Duitsland kom, waar ik ook geen ga, altijd in Duitsland E. Hoe kan dit? En beter nog, hoe kan ik het voorkomen? 

icon

Beste antwoord door Jose_ 14 September 2021, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Riahi,

Wat onhandig dat je in Duitsland telkens alleen maar E netwerk krijgt. Heb je al eens gekeken naar het volgende topic: KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet? Daar vind je tips over het verbeteren van je bereik en internet in het buitenland. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Hoi!

Hmm daar wordt ik niet direct wijzer van..

Roaming staat aan voor de rest kan ik niet veel veranderen. Hij gaat in Duitsland direct naar Vodafone.de en direct naar E. Eerder was dit nooit en in de instellingen heb ik ook niets veranderd.. 

Voorkeurs netwerk omzetten helpt niet, apn staat goed. Bundel is actief en daarnaast ook btg op de telefoon. En alsnog E, ik snap er niets van en zo langzaam begint het me ook te irriteren dat het constant zo is. 

Reputatie 7
Badge +10

Dus je hebt al een ander netwerk getest en daarmee werkt het ook niet? Heb je jouw simkaart al eens in een ander toestel getest, ervaar je dan hetzelfde of werkt het dan wel?

Hi José,

Een ander netwerk heb ik inderdaad getest. 3 verschillende, maar allemaal E.

Heb nu geen andere mobiel ter beschikking, maar ik wil wel een nieuwe aanschaffen binnenkort. Vind het wel heel vreemd, in Nederland heb ik direct h+

Reputatie 7
Badge +10

Ik zou een nieuwe simkaart voor je kunnen bestellen om te kijken of het daarmee opgelost is. Dan hebben we in elk geval uitgesloten dat het aan de simkaart ligt. Als jou dat ook een idee lijkt, vul dan jouw forumprofiel in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, het betreffende 06-nummer, de naam van de contracthouder en (bij Persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?