Beantwoord

Geen netwerk verbinding mobiele telefoon

  • 27 September 2019
  • 7 reacties
  • 421 keer bekeken

Geen netwerk verbinding mobiele telefoon

Sinds kort zie ik op het scherm van mijn mobiele telefoon, met Telfort simkaart, geen netwerk verbinding.
Ook werd het probleem niet verholpen na het doorlopen van de stappen aangegeven in onderstaande link:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geen-netwerk-mobiele-telefoon.htm

Het opvallende is dat na het plaatsen van een andere simkaart, van een ander netwerk provider, mijn mobiel dan wel een netwerk verbinding heeft.

Hoe krijg ik nu mijn Telfort netwerk verbinding met beltegoed terug?
icon

Beste antwoord door Bart_ 30 September 2019, 09:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Wang Suma, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Raar dat je geen verbinding krijgt met het KPN netwerk, aangezien Telfort prepaid overgegaan is op KPN. Heb je al gekeken naar de instellingen van het toestel? Je dient namelijk de KPN instellingen te volgen.

En kan je niet bellen, sms'en én internetten?

Verder ben ik benieuwd om welk 06-nummer het gaat. Wil je deze toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen? Ik hoor graag van je!
Vraag1;
Heb je al gekeken naar de instellingen van het toestel? Je dient namelijk de KPN instellingen te volgen.

Antwoord;
Voor wat betreft de instellingen van mijn toestel, heb ik immidels de KPN instellingen gevolgd, helaas zonder positief resultaat.

Vraag2;
En kan je niet bellen, sms'en én internetten?.

Antwoord;
Ik kan niet:
- bellen
- sms'en
- internetten

Vraag3;
Verder ben ik benieuwd om welk 06-nummer het gaat?
Wil je deze toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen?
Ik hoor graag van je!

Antwoord;
Inmiddels heb ik mijn 06-nummer toegevoegd aan mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen.

Wachtende op een reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Wang Suma Ik neem het even collega @Susan_ over. Zou je voor mij ook het nummer van je simkaart nog even willen vermelden? Dank!
Beste Bart,

Inmiddels heb ik ook het nummer van mijn simkaart aan mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen toegevoegd.

Wachtende op een reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Yes, dank @Wang Suma Ik zie eigenlijk niets wat er mis is. Er zit geen blokkade op en ik zie geen probleem met de geldigheid van je tegoed. Ik denk dat het goed is om je simkaart te vervangen. Ik wil je met alle plezier een nieuwe sturen, maar dat duurt even. Je zou ook langs één van onze winkels kunnen gaan, dan heb je 'm meteen.
Beste Bart,

Graag heb ik de nieuwe simkaart opgestuurd gehad, mijn adresgegevens staan in mijn profiel vermeld.
Heb je indicatie wanneer ik de nieuwe simkaart thuis geleverd kan verwachten?

Wachtende op een reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Wang Suma Je kunt 'm hier aanvragen. Dat kost je €5,- beltegoed: ik heb dit voor je vergoed en je beltegoed alvast opgewaardeerd.

Reageer