Beantwoord

Verkeerde prepaid bundel geactiveerd, kan dit nog aangepast?

  • 6 August 2020
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Verkeerde pre paid bundel aangeschaft.
Direct gebeld met klantenservice en is niet om te zetten.

Ervaar dit niet als klantenservice, maar een klantenlijn.

Twee bundels op 1 pre-paid nummer
Kan ik twee prepaid bundels naast elkaar gebruiken? Onbeperkt Online (verkeerde bundel) en een 1GB Bundel (dit moet hem zijn).

Graag jullie tips en advies :)

 

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 August 2020, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Agnes, welkom op het forum! Vervelend dat je net de verkeerde bundel hebt aangeschaft. Helaas is het zo dat de Onbeperkt Online bundel niet te combineren valt met een andere bundel. De Onbeperkt Online gaat namelijk voor en onderdrukt andere bundels die je eventueel zou aanschaffen. We kunnen de bundel ook niet verwijderen. Er zit helaas niets anders op dan de maand uit te zitten.