Beantwoord

Geen sms icoon op samsung galaxy mini s3

• 22 april 2018
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een samsung galaxy mini s3
Ik heb GEEN icoontje van het sms in mijn scherm staan.
Hoe kan ik nu sms en?

Sterker nog ik heb een prepaid kaartje en wil deze graag opwaarderen, hiervoor is er een sms
gestuurd maar aangezien ik geen sms icoontje heb kan ik deze dus ook niet openen.

gr
Paul

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 april 2018, 11:07

Dag Paul. Dat is vreemd natuurlijk. Elk mobiel toestel heeft de mogelijkheid tot het versturen en ontvangen van sms-berichten en die van jou zeker ook. Standaard staat dit icoontje (met envelopje), samen met die van bijvoorbeeld bellen en mail, aan de onderkant van je scherm.

Wellicht is deze per ongeluk verplaatst en staat nu op een ander scherm? Je kunt het dan opzoeken en terugslepen. Verder is ook een overzichtscherm te vinden waarin alle apps staan. Ook deze vind je aan de onderkant van je scherm. Daar zou je het icoontje ook in terug moeten vinden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Paul. Dat is vreemd natuurlijk. Elk mobiel toestel heeft de mogelijkheid tot het versturen en ontvangen van sms-berichten en die van jou zeker ook. Standaard staat dit icoontje (met envelopje), samen met die van bijvoorbeeld bellen en mail, aan de onderkant van je scherm.

Wellicht is deze per ongeluk verplaatst en staat nu op een ander scherm? Je kunt het dan opzoeken en terugslepen. Verder is ook een overzichtscherm te vinden waarin alle apps staan. Ook deze vind je aan de onderkant van je scherm. Daar zou je het icoontje ook in terug moeten vinden.

Reageer