Beantwoord

Geen verificatiecode prepaid

  • 19 February 2020
  • 3 reacties
  • 282 keer bekeken

Ik heb een prepaid abonnement sinds 17 feb 2020

maar ik krijg geen verificatie code

groet Jan

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 February 2020, 14:24

Bekijk origineel

3 reacties

mobiel koppelen lukt niet op mijn Kpn ik zie alleen mijn wiffi abonnement

mijn abonnement ingangsdatum 17-02-2020 ik heb al opgebeld maar ik moest even afwachten.

 

Admin: reactie samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @BOAC, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het koppelen van je prepaid nummer zou niet heel moeilijk moeten zijn, alleen zonder verificatiecode gaat het niet lukken.. Ik kijk dus graag even met je mee!

Als je bent ingelogd in MijnKPN (via de website variant), dan heb je de keuze om producten te koppelen. Deze optie heb je gebruikt? Want het enige dat je hoeft te doen is het juiste 06-nummer invoeren en je krijgt een code die je moet bevestigen.. Je hebt ook zeker weten het juiste 06-nummer gebruikt? En krijg je een bepaalde melding, of alleen gewoon geen code toegestuurd?

Wist je trouwens dat er ook een speciale KPN Prepaid app is? Hier kan je ook heel veel dingen in terugzien en regelen.

Ik hoor graag of ik je hier nog verder mee kan helpen.

Reputatie 7
Badge +21

@BOAC, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen, of is het inmiddels wél gelukt?

Reageer