Beantwoord

Geen verificatiecode via SMS

  • 25 May 2020
  • 3 reacties
  • 670 keer bekeken

Ik heb KPN mobiel met prepaid. Na 06 nr. intoetsen ontvang ik geen verificatiecode via SMS. Wat moet ik doen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Elisabeth 42 6 June 2020, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Elisabeth 42, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is druk op het moment. Ik neem even aan dat het hier gaat om het invullen van je nummer in de app om hem te koppelen? Is dat inmiddels gelukt? Zo niet, welke app gebruik je, de Prepaid app of de reguliere MijnKPN app? Als je de reguliere MijnKPN gebruikt, wil je het dan eens met de specifieke Prepaid App proberen? Als je die al gebruikt, verwijder en herinstalleer hem eens. 

Als dat niet helpt, vul je forumprofiel in met je 06-nummer en simkaartnummer. Laat even weten als je dat gedaan hebt, dan kan ik hier verder naar laten kijken. 

Hoi Erik,

Bedankt voor je bericht. Zag het door omstandigheden net pas. Daarom toch even antwoord. Ik ben met mijn moby naar KPN winkel geweest. Konden  weinig doen voor mij. Ik kon niet gebeld worden en kreeg ook geen SMS code's binnen, waar ik mijn verificatiecode mee kon invullen op moby.  Heb ook SMS code nodig voor andere dingen, dus lastig. In KPN winkel geprobeerd met mijn moby  te bellen, en dit lukte. Voor de SMS (verificatie-code) moest ik tot volgende dag wachten, en dan nog eens proberen. KPN had wel een rapportage gemaakt!! Ik heb het de andere dag geprobeerd en Yes het is gelukt. Mogelijk is dit op afstand geregeld, weet het niet, maar dacht het gewoon.. Gelukkig nu alles OKE

Hartelijke groeten en bedankt voor de moeite Elisabeth 42

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je bericht, Elisabeth! Fijn dat het nu wel weer werkt :)