Beantwoord

Gegevens instellen voor automatisch opwaarderen lukt niet.

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Goedendag.

Ik wil graag mijn bankgegevens toevoegen aan mijn app om met kpn simkaarten te kunnen opwaarderen.

Na het obtvangen van de 6 cijferige code moet ik weer opnieuw mijn telefoonnummer invullen. Dit blijft wel 10x zo gaan. Wat is het probleem?

 

Groeten

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 4 November 2020, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@BasBoos Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je steeds op hetzelfde punt in de app uitkomt. Bestaat het probleem op dit moment nog? 

Wat je zou kunnen proberen is om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren om te kijken of het dan wel werkt.