Beantwoord

geld overzetten van ene kaart naar andere kaart

• 12 januari 2016
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

Mijn zoontje heeft een prepaid van kpn maar gebruikt hem weinig en heeft er veel geld op staan omdat ik de kaart elk half jaar moet opwaarderen, anders verloopt zijn nummer. Kan ik een deel van zijn tegoed over zetten op mijn prepaid kaart

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 januari 2016, 14:09

Hoi,

Nee dit kan niet, voor zo ver ik weet. Maar je hoef toch ook helemaal niet aldoor op te waarderen? Als je belt of SMSt wordt de houdbaarheid 6 maanden daarna. M.i. moet je dus 1x per half jaar eventjes een SMS sturen en klaar.

Je kan de houdbaarheids datum checken door "SALDO" naar 1266 te SMS'en (deze SMS geldt overigens niet als SMS waarmee je houdbaarheidsduur verlengt wordt)

Robin
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Nee dit kan niet, voor zo ver ik weet. Maar je hoef toch ook helemaal niet aldoor op te waarderen? Als je belt of SMSt wordt de houdbaarheid 6 maanden daarna. M.i. moet je dus 1x per half jaar eventjes een SMS sturen en klaar.

Je kan de houdbaarheids datum checken door "SALDO" naar 1266 te SMS'en (deze SMS geldt overigens niet als SMS waarmee je houdbaarheidsduur verlengt wordt)

Robin
Reputatie 7
Hmm, eerst maar eens het beltegoed een beetje opmaken. KPN is zowat de enige waarbij je niet binnen een half jaar steeds iets moet storten.

Minimaal 1 x binnen een periode van 6 maanden ermee bellen (gesprek moet tot stand komen) of sms-en houdt de kaart geldig. Dat is een voordeel bij KPN.

Wat er op de kaart staat is al betaald, dat kan ie dus net zo goed 'ns gaan gebruiken ;)

bedankt voor het antwoord, hiervoor zaten we bij hi en dan was je het geld volgens mij wel kwijt..... vandaar ging ik er bij kpn ook van uit.

Reageer