Beantwoord

Geld verdwijnt

  • 5 March 2019
  • 7 reacties
  • 201 keer bekeken

Plotseling verdwijnt mijn geld van de mobiele telefoon, terwijl ik niet bel of sms. hoe kan dat nu. Het is pas van de laatste tijd, daarvoor was dat nooit het geval.
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 March 2019, 11:45

Bekijk origineel

7 reacties

Kijk op www.payinfo.nl of je ergens op geabonneerd bent dat je niet weet en wilt. Blokkeer wat nodig is.

En verder kijken of er misschien mobiele data is gebruikt. Geef even aan welk merk en type telefoon je hebt.
Er zijn app's die sowieso 4G gebruiken (op de achtergrond) ook al is wifi beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @herdershond, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat er kosten gemaakt worden waar je niks vanaf weet, kan dit heel goed zijn vanwege betaalde sms-diensten. Dit kan bij prepaid én bij een mobiel abonnement. Gaat het om prepaid en gaat het van je tegoed of, of heb je een mobiel abonnement en zie je dit terug op jouw facturen?

In beide gevallen dien je je af te melden via de link die hierboven gegeven is. Je kan daarnaast ook een blokkade vanuit KPN aanvragen hierop, zodat je ook niet per toeval je hiervoor kan aanmelden!

Wil je laten weten of je hier nog meer informatie over wil? Kan ik wat voor je opzoeken, vul dan wel even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (indien abonnement) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dan kan ik het een en ander voor je uitzoeken!
Ik gebruik de sms niet en bel alleen in geval van nood met mijn mobieltje. Het enige wat ik wel doe is de e.mail bekijken. Mijn mobieltje is van HUAWEI. en heb alleen een prepaid van 20 euro en die was na 2 dagen op.
Bedankt voor je reageren, herdershond.
Reputatie 7
Badge +21
@herdershond, ik begrijp de situatie, het gaat dus om prepaid. E-mail bekijken kost je MB's, omdat je internet gebruikt. Behalve als dit via WiFi gaat. Indien je geen bundel aan hebt geschaft voor prepaid internet, is het gebruik van internet aardig duur. Het kan goed zijn dat hier jouw tegoed aan opgegaan is! Maar zonder gegevens kan ik dit helaas niet met zekerheid vaststellen voor je.
Reputatie 7
Badge +21
@herdershond, helaas heb ik nog geen gegevens ontvangen. Zonder gegevens kan ik niet achterhalen waar je beltegoed aan opgemaakt wordt. Mocht ik hier nog wel bij kunnen helpen, laat het dan even weten en vul je profiel dan even aan 😉
Hallo allemaal. Ik ga wel naar de zaak terug waar ik het mobieltje heb gekocht, zo kom ik er niet uit. Allemaal bedankt voor de hulp, groeten, herdershond.

Reageer