Beantwoord

Geldigheid PrePaid Simkaart

  • 26 January 2019
  • 5 reacties
  • 2178 keer bekeken

Hallo,

Tijdje geleden heb ik mijn abonnement om laten zetten naar een Prepaid Simkaart.

Gezien ik deze nummer al jaren heb, en nooit wil verliezen. Wil ik weten hoelang de prepaid simkaart nog geldig is.

In het verleden, ongeveer 10 jaar geleden kon je bij alle prepaid sims, inzien hoeveel beltegoed je had en tot wanneer je simkaart nog geldig was. Als je deze datum dan voorbij was, dan was je sim onbruikbaar. En dat is wat ik wil voorkomen!

Ik kan deze functie, die hierboven in het vetgedrukt staat niet terug vinden! 😞 Ik zie alleen mijn beltegoed nog en geen datum meer. Zouden jullie me kunnen vertellen hoe ik dat wel kan vinden?

(Wil er even bij vermelden, dat deze sim zelden aan staat. En er nooit mee bel of opwaardeer. Maar dat kan in nabije toekomst veranderen gezien dit mijn echte ouwe nummer is. Maar tot dan wil even voor de zekerheid toch wel weten tot wanneer deze sim geldig is.)

Groet,
Pakos
icon

Beste antwoord door Marina_ 27 January 2019, 19:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Pakos,
zie hieronder het antwoord:
https://www.kpn.com/faq/17493
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Pakos, Als je 9 maanden niet opgewaardeerd hebt of een betaalde uitgaande verbinding maakt wordt het mobiele nummer uit de lucht is gehaald. Dit is dan niet meer te herstellen. Ook het tegoed komt dan te vervallen en kan niet meer hersteld worden. Hoe dit precies zit, kun je lezen in deze link waar Jan-D je naar verwijst. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten? Ik kan nog kijken hoe het precies zit met jouw mobiele telefoonnummer op dit moment. Zou je daarvoor je 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Pakos, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Goedemiddag @Pakos, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hi, nee ik moest nog even zoeken naar de simkaartnummer deze was namelijk vervaagd op de simkaart zelf.

Maar heb het telefoonnummer en simkaartnummer in mijn profiel neergezet onder het kopje "persoonlijke opmerkingen".

Groet, Pakos.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Pakos, Je prepaidnummer is nog steeds actief. Zolang je één keer in het half jaar belt met dit nummer of opwaardeert blijft het nummer ook actief en verlies je het nummer niet. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?