Beantwoord

Genoeg saldo maar kan geen bundel aanzetten

• 26 juli 2018
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste hulptroepen,

Ik heb een prepaid account en wil het onbeperkt internet aanzetten voor €8,99. Nou heb ik op mijn mobiel nog €11,85 tegoed. Moet ik een minimum aantal tegoed hebben om op te waarderen?

Mvg,
Leon
icon

Beste antwoord door Vikash 26 juli 2018, 20:44

Goedenavond @Leon91 Je kan hiervoor bellen naar *101# voor je beltegoed of naar *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om het op te vragen in Mijn KPN . Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Is een deel van dat tegoed misschien bonustegoed[1]? Bundels gaan alleen van het echte 'geld' af.

[1] Bv het 2,50 tegoed bij aanschaf, 7,50 registratie en extra tegoed bij Bonustarief.
Dat zou het dan misschien zijn, wel raar dat ik dan niet duidelijk kan zien wat mijn "gewone" en "bonus" tegoed is
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Leon91 Je kan hiervoor bellen naar *101# voor je beltegoed of naar *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om het op te vragen in Mijn KPN . Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik dat graag van je!

Reageer