Beantwoord

Gespreksspecificatie opvragen prepaid

• 27 juni 2018
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

Hoe kan ik mijn telefoonrekening inzien op mijn nummer( transacties)
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alex_P 28 juni 2018, 19:53

Hi dbijl68. Ik zie dat je dit hebt gepost in het subtopic prepaid. Als het om prepaid gaat kun je dit niet zien, je krijgt hier verder geen factuur van namelijk. Wie je hebt gebeld en wie jij hebt gebeld kun je wel in je toestel zelf vinden. Afhankelijk van je toestel kun je ook per app zien welke app hoeveel data heeft gebruikt als dit van toepassing is. Anders is het inderdaad zoals wjb het aangeeft.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Op de factuur staan, als het goed is, alle gesprekken die je hebt gevoerd.
De factuur kan je inzien op https://mijn.kpn.com
Reputatie 7
Badge +18
Hi dbijl68. Ik zie dat je dit hebt gepost in het subtopic prepaid. Als het om prepaid gaat kun je dit niet zien, je krijgt hier verder geen factuur van namelijk. Wie je hebt gebeld en wie jij hebt gebeld kun je wel in je toestel zelf vinden. Afhankelijk van je toestel kun je ook per app zien welke app hoeveel data heeft gebruikt als dit van toepassing is. Anders is het inderdaad zoals wjb het aangeeft.
Reputatie 7
Oeps ... prepaid. 🙄
Reputatie 7
Badge +18
Oeps ... prepaid. 🙄

Dat is streepje nr. 1 😁
Dank jullie wel voor de tips en hints ....
Jammer dat ik het niet in kan zien tenzij ik naar kpn bel...
Reputatie 7
Badge +14
Hey dbijl68, welkom op het KPN forum 🙂 Gespreksspecificatie (KPN mobiel) wordt alleen voor facturatie doeleinden gebruikt. We registreren dan alleen de gesprekken die je zelf hebt gevoerd. De inkomende gesprekken zul je dan ook niet zien op je 'factuur'. De enige manier om je belgeschiedenis bij te houden is zoals Alex aangeeft op het toestel of door middel van een speciale App.

Reageer