Beantwoord

Gewone prepaid kaart ontvangen

• 19 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 5749 keer bekeken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een Mobiel Internet Prepaid kaart voor mijn iPad besteld. Deze was niet voorradig dus na een week kreeg ik hem binnen. Netjes op de hoogte gehouden, geen probleem. Nu heb ik vandaag echter een 'gewone' prepaid kaart gekregen.

Op de iPad werkt de APN prepaidinternet niet en portalmmm.nl wel. Net even een test gedaan door naar een website te gaan wat 340Kb kost en er is keurig 34 cent van mijn tegoed afgeschreven. Help! Ik heb het idee dat er ergens iets verkeerd is gegaan, op zo'n manier is internet niet te betalen...

Is er verschil tussen de Mobiel Internet kaart die ik besteld heb en een gewone prepaid kaart? Hoe krijg ik anders deze kaart in de '20 euro voor 200MB'-modus? Als ik nu inlog op mijnKPN staat er ook alleen maar een bedrag aan beltegoed, geen dataverbruik oid.

Ik hoor graag, alvast bedankt!

Eric

icon

Beste antwoord door eggeric 21 oktober 2013, 14:34

Beste Jemy,

Een hulpvaardige collega aan de telefoon heeft mijn probleem verholpen. Het bleek dat ik inderdaad een 'gewone' prepaid kaart heb gekregen en geen 'data' prepaid kaart. Was verder even vergeten dat jullie gewoon op zaterdag telefonisch bereikbaar zijn.

Morgen wordt de juiste kaart geleverd, ik ben dubbel tevreden (bereikbaarheid en behulpzaamheid).

Bedankt en vriendelijke groet,

Eric

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Oh gelukkig. Bedankt voor de terugkoppeling. :D

M.v.g,

Jemy

Beste Jemy,

Een hulpvaardige collega aan de telefoon heeft mijn probleem verholpen. Het bleek dat ik inderdaad een 'gewone' prepaid kaart heb gekregen en geen 'data' prepaid kaart. Was verder even vergeten dat jullie gewoon op zaterdag telefonisch bereikbaar zijn.

Morgen wordt de juiste kaart geleverd, ik ben dubbel tevreden (bereikbaarheid en behulpzaamheid).

Bedankt en vriendelijke groet,

Eric

Reputatie 4
Badge +2
Beste eggeric,

Ik kijk graag voor je na wat voor SIM-kaart je precies hebt nu. Zou je mij daarvoor het SIM-kaartnummer in een privébericht willen sturen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer