Beantwoord

GPS horloge en extra beltegoed

• 5 februari 2018
  • 3 reacties
  • 349 keer bekeken

ik heb een prepaid kaartje gekocht voor een GPS horloge van mijn dochter.
ik heb het simkaartje via mijn telefoon geactiveerd en daarna in het GPS horloge gestopt. Ik zie in mijnKPN app alleen het resterende tegoed van de €2,50, maar niet die van de €7,50. ik lees overal dat ik kan bellen naar een nummer om te zien of het resterende beltegoed er bij staat...maar het kaartje zit in het horloge. hoe kan ik dan weten wat het totale beltegoed is?
icon

Beste antwoord door Bart_ 8 februari 2018, 13:14

Dag Essie1978 en welkom hier op het Forum. Dat extra tegoed van €7,50 moet je wel eerste aanvragen. Dat doe je heel eenvoudig, via mijn KPN.

Het opvragen is ook heel eenvoudig:
1. Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
2. Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt.

In het geval van die €7,50 bel je dus naar *107#. En uiteraard zal je de sim even uit het horloge moeten halen om het in een telefoon te stoppen. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Essie1978 en welkom hier op het Forum. Dat extra tegoed van €7,50 moet je wel eerste aanvragen. Dat doe je heel eenvoudig, via mijn KPN.

Het opvragen is ook heel eenvoudig:
1. Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
2. Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaid tegoed je nog hebt.

In het geval van die €7,50 bel je dus naar *107#. En uiteraard zal je de sim even uit het horloge moeten halen om het in een telefoon te stoppen. 😉
Beste Bart,

Ik heb het extra tegoed al aangevraagd en ook een sms gekregen dat het ergens staat, maar niet in mijn gewone bundel. Ik vind het erg onhandig om elke keer de simkaart uit het horloge te halen en dan in een telefoon te doen en dan te sms’en.
Is er geen snellere manier? Is het niet te zien via MijnKPN?
Want hoe kan ik zien hoeveel ik totaal aan beltegoed heb? Is dat alleen via een sms?

Groetjes Esther
Reputatie 7
Badge +19
Goed dat het er in elk geval is. Dat is het belangrijkste. 🙂 Kun je het tegoed ook zien in MijnKPN? Je reguliere tegoed moet sowieso te zien zijn. Als je het extra tegoed niet ziet, zit er helaas niets anders op dan het kaartje er toch even uit te halen.

Reageer